Saturday, October 17, 2009

New York'ta Ev Kiralamak

Iste bu benim alanim. Kendi kurdugum sirketle bu hizmeti sagliyorum. Esas amacim New York ve New Jersey eyaletine okumaya gelen ogrencilere yardimci olmak. Emlakcilik yapmiyorum, sadece siz buraya gelmeden once sizin icin evinizi kiraliyorum, sisme yatak, yastik, carsaf, yorgan alarak evinize birakiyorum, siz ucaktan geldiginizde kalacak yeriniz hazir oluyor. Esas onemli olan da Amerika'da social security number'i olmayan kisilere ev kiralamadiklari halde sirketim tarafindan sponsor oluyor, adiniza o sekilde kiraliyorum. Detayli bilgiyi kendim yapmis oldugum websitemden de bulabilirsiniz: www.tznr.net
Bir emlakci bir senelik kiranin %18'i gibi bir rakam isterken ben can yakmayacak sabit bir ucretle calismaktayim. Detayli bilgi icin bana email atabilirsiniz.

1 comment:

  1. selam ben agustos ortası gibi 3 aylığına new york ta dil okuluna gidicem minimum fiyatlarda ev yada oda arıyorum konuyla ilgili yönlendirmenizi bekliyorum mail yurekkan@hotmail.com

    şimdiden tşk.ler.

    Hasan Uçak

    ReplyDelete