Thursday, March 18, 2010

Gullerin Duvagi

Cevirdigim kitaplardan bir tanesi daha basildi. Bende reklamimi yapayim dedim. Okursaniz goruslerinizi bekliyorum. Cok keyifle cevirdigim bir kitapti, cunku konusu Amerikaya gelen bir Iran'li kizin legal olarak kalabilme cabalarini anlatiyordu. Yani benim blogumla alakali bir konu. Belki cevirdigim Yeni Ay (Stephanie Meyer) kadar cok satan bir kitap olacak mi bilemiyorum ama yine de okumasi hafif bir konuydu. Goruslerinizi bekliyorum.
Gullerin Duvagi - Laura Fitzgerald

4 comments:

  1. bunu en kisa zamanda okumak istiyorum. kitaplarini burada nerden temin edebiliriz? :)

    ReplyDelete
  2. merhaba..Sitenizi yeni buldum. Ne güzel bir site. Yazılarınız benim için de faydalı olabilir.Starbucks gibi :)Çünkü Amerika'da yaşamak gerçekten zor.Önerilere her zaman ihtiyacımız oluyor.Benim bloguma da beklerim. Sevgilerle.

    ReplyDelete
  3. cok memnun oldum, follow ediyorum :)

    ReplyDelete